مجموعه بازی پلی اتیلن و وسایل بازی پارک
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی پلی اتیلن و وسایل بازی پارک

مجموعه بازی پلی اتیلن و وسایل بازی پارکی پکیج مهیجی از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان می باشند که با داشتن انواع تاب ها، سرسراه های ساده، سرسره های پیچ در پیچ و تونل های تو در تو می توانند لحظات مهیجی را برای آن ها به ارمغان آورند. این وسایل به دلیل استحکام و ماندگاری بالا، طراحی مدرن تر و جذاب تر، مقرون به صرفه بودن و همچنین مناسب بودن برای استفاده در تمام فصول سال جایگزین وسایل بازی فلزی در پارک ها شده است. در صورت تمایل برای خرید مجموعه بازی پلی اتیلن و وسایل بازی پارکی می توانید در فروشگاه های معتبر نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی

مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی آن دسته از اسباب بازی هایی هستند که جنسی از پلی اتیلن داشته و به منظور سرگرم کردن کودکان در پارک ها و دیگر فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این مجموعه معمولا شامل تاب، سرسره، سازه های ادونچر یا ماجراجویانه و انواع الاکلنگ هاست و اما در مواردی که وسایل بزرگ‌تر باشند شامل وسایل پارکی دیگری هم می شود. با توجه به این‌که وسایل پارکی ساخته شده توسط پلی اتیلن قادر هستند تا 80 درجه سانتی‌گراد گرما را تحمل کنند و تغییر رنگ ندهند، این نوع وسایل گزینه‌ی مناسبی برای مراکز بازی روباز  بشمار می آیند. 





:: برچسب‌ها: مجموعه بازی پلی اتیلن و وسایل بازی پارک , مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی , قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی , مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان , مجموعه بازی پلی اتیلن تک برج , مجموعه بازی پلی اتیلن دو برج ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: